Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2024-03-04 >>>

 

Podsumowanie tygodnia

 

Nawigacja

2024-03-05  

|<<

   

 >>|

2024-03-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2024-03-01  

|<<

     

 

Data publikacji: 2024-03-04

Dz.U. nr: 5940

Kto nie spróbuje... nie będzie prezesem

(Allianz, CMS, Carrot, Ergo Hestia, Fitch, PEJ, PIU, PKO, PZU, PZUW, Pekao, UE, Warta)

Praktyczne problemy rynku ubezpieczeniowego jak zwykle pokazuje w swojej serii Po szkodzie Łukasz Kulisiewicz z Carrota. W ostatni piątek mieliśmy śliczny przykład rodzinnego pojazdu. Za jedyne 720 tys. zł, bo z odrobiną sportowego charakteru. Niżej podpisany nie do końca rozumie to połączenie, bo coś, co jest do wszystkiego... Niemniej ważniejsze: ile udało się odzyskać dla ubezpieczyciela? Przeczytajcie sami: Szybkie kombi.

Chwilę wcześniej mogliśmy zadumać się nie nad wątpliwymi wyborami pojedynczego człowieka, ale generalnie nad losem ludzkości. W szczególności w naszym regionie świata. To, kiedy Dominika Gałus z CMS w ramach tradycyjnego Prawa na weekend pokazywała Wpływ rozporządzenia dotyczącego sztucznej inteligencji na działalność zakładów ubezpieczeń. W Unii Europejskiej nie powstała jeszcze żadna firma, która realnie zaistniałaby na tym nowym rynku; nie ma żadnego "europejskiego AI". Ale Bruksela już projektuje regulację.

Europejskie AI przez to nie powstanie tym bardziej, ale może urzędnicy mają nadzieję, że ktoś zapłaci za kopię naszego też przecież Aktu o sztucznej inteligencji...? Tego nie wiemy. Możemy być jednak pewni, że trzeba będzie zatrudnić nowych ludzi. Jak wcześniej przy wszelkich innych regulacjach.

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Zwykłe rynkowe potyczki z rzeczywistością, czy w postaci sprzedaży...

Całość liczy znaków: 4782


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.