Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2024-01-12 >>>

 

Profit z tego taki

 

Nawigacja

2024-01-15  

|<<

   

 >>|

2024-01-12  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2024-01-11  

|<<

     

 

Data publikacji: 2024-01-12

Dz.U. nr: 5904

Trafiony, zatopiony

"Prezes jest prezesem czegoś. Konkretnej firmy. Promując jego gębę, promujesz też samą organizację" - to jeden z komentarzy, który dostałam po zeszłotygodniowym felietonie. I z którym w pełni się zgadzam. Taki też mniej więcej był zresztą zeszłotygodniowy przekaz, rozszerzony o promowanie całej branży ubezpieczeniowej jako ważnej gałęzi biznesu.

Promowanie firmy i jej prezesa jest ważne również dlatego, że firmy wielkich ludzi kuszą innych ludzi. Nie zawsze chodzi tylko o klientów, nie musi też chodzić wyłącznie o partnerów. Są przecież jeszcze kadry i nowi pracownicy, którzy (nie) chcą w ubezpieczeniach pracować.

- Karolina Zysk-Wieczorek, zastępca redaktora naczelnego

 

Mocno i niezmiennie wierzę w inteligencję Czytelników. Dlatego też nie...

Całość liczy znaków: 5740


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.