Artykuł: <<< 2023-09-06 >>> Data publikacji: 2023-09-06 Dz.U. nr: 5816 Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej Jaki jest cel każdej firmy zajmującej się sprzedażą ubezpieczeń? Wiele osób sądzi, iż celem takiej firmy jest zysk. Jednak zysk stanowi jedynie rezultat końcowy efektywnego kosztowo zdobycia i zatrzymania klientów. Najlepsze firmy i najlepsi ludzie w tych firmach myślą nieustannie tylko o jednym - jak znaleźć klientów. Ciągle zadają sobie pytanie: "Co musimy zrobić, aby obsłużyć i zadowolić naszych klientów lepiej niż robią to nasi konkurenci?".
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Pierwsza sprzedaż, a więc zdobycie nowego klienta, jest jednocześnie... Całość liczy znaków: 4477 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |