Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2023-09-06 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2023-09-07  

|<<

   

 >>|

2023-09-06  

<<<

>>>

 >>|

2023-09-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2023-09-06

Dz.U. nr: 5816

Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej

Jaki jest cel każdej firmy zajmującej się sprzedażą ubezpieczeń? Wiele osób sądzi, iż celem takiej firmy jest zysk. Jednak zysk stanowi jedynie rezultat końcowy efektywnego kosztowo zdobycia i zatrzymania klientów. Najlepsze firmy i najlepsi ludzie w tych firmach myślą nieustannie tylko o jednym - jak znaleźć klientów. Ciągle zadają sobie pytanie: "Co musimy zrobić, aby obsłużyć i zadowolić naszych klientów lepiej niż robią to nasi konkurenci?".

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Pierwsza sprzedaż, a więc zdobycie nowego klienta, jest jednocześnie...

Całość liczy znaków: 4477


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.