Artykuł: <<< 2023-08-30 >>> Data publikacji: 2023-08-30 Dz.U. nr: 5811 Jak dziś wygląda świat sprzedaży Koszt pozyskania klienta, szczególnie w sprzedaży ubezpieczeń, może być naprawdę ogromny. Jeśli weźmiemy pod uwagę wymagany czas, podróże służbowe, reklamy, pozyskiwanie potencjalnych klientów, prezentacje, przygotowanie oferty, to wszystko razem może oznaczać poważne nakłady finansowe. Coraz modniejsze działania w internecie lub zakup leadów ubezpieczeniowych również kosztują coraz więcej. Ten cały zestaw działań może obniżyć znaczenie rentowność, o ile raz pozyskany klient nie będzie powtarzał swoich zakupów lub też nie stanie się źródłem rekomendacji i poleceń.
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Z punktu widzenia dzisiejszego handlu żyjemy w "narodzie rekomendacji". Twój... Całość liczy znaków: 4926 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |