Artykuł: <<< 2023-08-23 >>> Data publikacji: 2023-08-23 Dz.U. nr: 5806 Poznaj proste techniki zamknięcia sprzedaży - podsumowanie Twoja skuteczność sprzedażowa liczy się przede wszystkim tam, gdzie klient się waha. Nie jest trudno sprzedać klientom, którzy są zdecydowani ponieść koszt ubezpieczenia. W kontekście rozwoju twojej skuteczności interesuje nas grupa pomiędzy. Oddziela ona tych, co sami chcą, od tych, którzy nigdy nie kupią. Jest to największa grupa potencjalnych klientów, dlatego tak ważne jest to, żeby nauczyć się na nich wpływać.
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Przy zamykaniu sprzedaży w rozmowach z tym rodzajem klienta najważniejszym... Całość liczy znaków: 4729 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |