Artykuł: <<< 2023-05-10 >>> Data publikacji: 2023-05-10 Dz.U. nr: 5735 Na czym powinieneś się skupić sprzedając ubezpieczenia Najlepszym sposobem na wywołanie czynników psychologicznych motywujących klienta do zakupu jest uderzenie w samo sedno jego potrzeb i pragnień. Każdy człowiek ma swoje pragnienia, potrzeby i cele, które mogą mieć podłoże emocjonalne. Za każdym razem, gdy dotkniesz prawdziwej potrzeby, poruszasz czułą strunę i zachęcasz partnera do zakupu twoich rozwiązań.
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej W świecie ubezpieczeń gramy przede wszystkim na lęku przed stratą, zarówno... Całość liczy znaków: 4643 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |