Artykuł: <<< 2023-03-08 >>> Data publikacji: 2023-03-08 Dz.U. nr: 5694 Jak rozpoznać nieperspektywicznego klienta W sprzedaży dbanie o swoją mentalność jest najważniejsze. Większość najlepszych sprzedawców to osoby z pozytywnym usposobieniem. Pamiętaj, że twoje odczucia dotyczące ciebie samego i twojej pracy mają ogromny wpływ na twój poziom optymizmu, entuzjazmu i zadowolenia. Gdy jesteś pozytywnie nastawiony do swojego produktu lub usługi i swojej pracy, będziesz bardziej przekonujący we wszystkich swoich interakcjach z potencjalnym klientem.
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Ciągły kontakt z negatywnie nastawionymi ludźmi jest przygnębiający i może... Całość liczy znaków: 4932 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |