Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2022-10-21 >>>

 

Prawo na weekend

 

Nawigacja

2022-10-24  

|<<

   

 >>|

2022-10-21  

<<<

>>>

 >>|

2022-10-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2022-10-21

Dz.U. nr: 5601

Oznaczanie treści reklamowych w mediach społecznościowych - rekomendacje Prezesa UOKiK

(CMS, Facebook, Instagram, KNF, Spotify, TikTok, UOKiK, YouTube)

Media społecznościowe pełnią istotną rolę w budowaniu wizerunku marki i docieraniu do nowych klientów, również w przypadku branży usług finansowych. Świadoma tego jest Komisja Nadzoru Finansowego, która w ubiegłym roku opublikowała projekt stanowiska w sprawie wykorzystywania mediów społecznościowych. Teraz swoją cegiełkę dołożył Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ("UOKiK"), który 26 września br. wydał Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych ("Rekomendacje").

- Ewa Świderska, Patrycja Sikorska-Tuğcu, CMS

 

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że Rekomendacje skierowane są...

Całość liczy znaków: 4854


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.