Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2022-07-26 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2022-07-27  

|<<

   

 >>|

2022-07-26  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2022-07-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2022-07-26

Dz.U. nr: 5538

Netflix nie przy inflacji

(Amazon, Apple, CDA, Canal+, Disney, HBO, KNF, Netflix, Polsat, TVN, TVP, UOKiK, Viaplay)

Nie raz słyszeliśmy przez ostatnich kilka lat, że ubezpieczenia powinny być "jak Netflix", tj. w usłudze subskrypcyjnej. Dochodziły tam jeszcze inne elementy, choćby wykorzystanie danych. Ale najważniejsza była subskrypcja! Raz zawarte ubezpieczenie powinno działać na czas nieokreślony, co zwalniałoby nas przede wszystkim z kosztów dystrybucji w kolejnych okresach (no, nie do końca w Polsce, ale przynajmniej trochę).

I to wszystko była prawda. Były to dobre rozwiązania.

Ale dziś usługi subskrypcyjne mają się źle. A nawet bardzo źle. Bo nie są w stanie zareagować na inflację.

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Wiadomo, że mamy wojnę cenową w ubezpieczeniach komunikacyjnych, w...

Całość liczy znaków: 7404


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.