Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2022-01-26 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2022-01-27  

|<<

   

 >>|

2022-01-26  

<<<

>>>

 >>|

2022-01-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2022-01-26

Dz.U. nr: 5414

Kilka słów o zamykaniu sprzedaży

W procesie sprzedaży często zdarza się, że ktoś nawiązuje kontakt z klientem, określa jego wartości, rozpoznaje potrzeby, przedstawia swoją ofertę i nie prosi o podjęcie wiążącej decyzji. Badania pokazują, że w trakcie procesu kupowania należy ponowić pytanie średnio pięć razy, zanim klient wyrazi zgodę na określoną propozycję. Niestety 80% sprzedawców kończy proces jedną prośbą o podjęcie wiążącej decyzji, albo w ogóle ją pomija. Widać to przede wszystkim w sytuacji, kiedy próbę sprzedaży podejmuje osoba, która na co dzień zajmuje się głównie obsługą. Na przykład w multiagencji, gdzie pracownicy przede wszystkim odpowiadają na zapytania klientów, próba sprzedaży dodatkowego rozwiązania jest po prostu "za delikatna".

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Z lęku przed tym, żeby klient nie poczuł się dociskany, marnujemy mnóstwo...

Całość liczy znaków: 6344


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.