Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-12-29 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2021-12-30  

|<<

   

 >>|

2021-12-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2021-12-28  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-12-29

Dz.U. nr: 5396

Co może pomóc w rozwoju wyników sprzedażowych zespołu

Jeśli postawimy sobie pytanie, jaki jest najważniejszy parametr wskazujący na rozwój zespołu sprzedażowego, to odpowiedź jest prosta: jest nim wzrastający poziom sprzedaży. Z jednej strony ten wskaźnik jest oczywisty i łatwy do zmierzenia, z drugiej strony, jest najtrudniejszym celem do osiągnięcia. Dużo łatwiej jest rozwinąć pozytywne relacje w zespole, standaryzować pewne procesy i dostarczyć narzędzia potrzebne do sprawnego działania członków zespołu, dostarczając systemy komputerowe, procedury, materiały reklamowe itp. Okazuje się jednak, że wszystkie powyższe elementy niewiele dadzą, jeśli nie zadbamy o bardzo ważny czynnik, wpływający na wzrost sprzedaż. Ten magiczny element to umiejętności sprzedażowe współpracowników. Na wzrost sprzedaży wpływa wiele elementów, jednak rozwój umiejętności jest często zaniedbywany.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Załóżmy, że uruchamiamy nowy projekt, polegający na sprzedaży dodatkowych...

Całość liczy znaków: 4566


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.