Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-12-13 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2021-12-14  

|<<

   

 >>|

2021-12-13  

<<<

>>>

 >>|

2021-12-10  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-12-13

Dz.U. nr: 5385

Coraz większe wyzwanie: jak pozyskać klienta w sieci

(Amazon, Apple, Deloitte, Facebook, Google, IAB, Instagram, Link4, Microsoft, Mubi, PwC, Tencent, TikTok, YouTube)

Każdy, kto zajmuje się zawodowo marketingiem, a w szczególności działa w branży ubezpieczeniowej, doskonale wie, że bez wykorzystania szybko rozwijającej się technologii i innowacyjnych rozwiązań nie można skutecznie konkurować na rynku. Dotarcie do klienta poprzez kanały online to ciągły wyścig z szybko zmieniającą się rzeczywistością.

- Patrycja Kotecka, członek zarządu i szef Pionu Marketingu Link4

 

Szczególnie w trudnych czasach pandemii online'owy kanał dotarcia zyskuje na...

Całość liczy znaków: 6969


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.