Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-12-08 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2021-12-09  

|<<

   

 >>|

2021-12-08  

<<<

>>>

 >>|

2021-12-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-12-08

Dz.U. nr: 5382

Jak jedna technika może pomóc w zdobyciu trudnego klienta

Hasło: "ubezpieczenia same się nie sprzedają" zawiera w sobie wiele prawdy. Ten specyficzny rodzaj produktu/usługi jest jednym z najmniej pożądanych przez klientów wydatków. Dlatego tak ogromną rolę odgrywa rozmowa pomiędzy klientem a agentem. To dzięki niej klient ma poczuć potrzebę i finalnie dokonać zakupu ubezpieczenia. W innym przypadku, bez ingerencji pośrednika, doszedłby do wniosku, że ubezpieczenie jest mu niepotrzebne.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Czy to oznacza, że każda rozmowa kończy się sukcesem? Tak się nie dzieje,...

Całość liczy znaków: 5636


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.