Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-11-18 >>>

 

O edukacji nie tylko ubezpieczeniowej

 

Nawigacja

2021-11-19  

|<<

   

 >>|

2021-11-18  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2021-11-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-11-18

Dz.U. nr: 5368

Popyt Narodowy

(Sejm)

Aby felieton robił wrażenie edukacyjnego, odwołuję się do pojęcia popytu. Zastrzegam jednak, że relacje popytowo-podażowo-cenowe na to, co się dzieje w gospodarce, na rynku, z inflacją, podobno już nie wpływają od ponad dwudziestu lat. Między popyt i podaż wkradły się bowiem fundusze. To one spowodowały rozregulowanie rynku i edukacji ekonomicznej, w tym finansowej i ubezpieczeniowej również. Nowa praktyka i nowa teoria. Trzeba inaczej spojrzeć na postępowanie prezesa Glapińskiego. Trzeba będzie również zmienić podręczniki.

Na Narodowym prawa popytowo-podażowe jeszcze zadziałały! Bilety na spektakl były droższe niż dotychczas, a rozeszły się "jak ciepłe bułeczki". Kto by nie chciał zobaczyć bramek Lewandowskiego i podziękować piłkarskim bohaterom za dotychczasowy przebieg eliminacji, bądź co bądź do mistrzostw świata. Nieważne, że po dwa razy, na Narodowym i na wyjeździe, pokonaliśmy takie "tuzy" europejskiego futbolu, jak: San Marino, Andorę, Albanię (mam nadzieję, że kibice tych drużyn Dziennika Ubezpieczeniowego nie czytają). Ach, na Narodowym nawet nie pokonała nas Anglia, być może dlatego, że Matty Cash (muszę dodać imię, żeby nie było innych skojarzeń) nie dał się wcześniej namówić do gry u nich.

Co to wszystko ma wspólnego z "edukacją nie tylko ubezpieczeniową"? No właśnie z powodu traktowania popytu na usługę (chyba teatralną?) i wątpliwej analizy potrzeb klienta.

- Tadeusz Szumlicz, redaktor naczelny portalu edukacyjnego "Jest ryzyko... jest ubezpieczenie"

 

Popyt na dobrą usługę był. Wskazywała na to analiza potrzeb klienta. Miał być...

Całość liczy znaków: 4021


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.