Informacja o nowości w świecie ubezpieczeniowym wzbudziła duże zainteresowanie i ciekawość produktem. Jest to ubezpieczenie uzupełniające, dodatek i wsparcie dla publicznego systemu zdrowia. Co nowego, jakie plany i cele ma firma Laven?
Sieć sprzedaży
Aktywnie prowadzimy budowę sieci sprzedaży polis Laven. Działamy na terenie całego kraju. Docieramy do osób, które specjalizują się w ubezpieczeniach zdrowotnych oraz ubezpieczeniach grupowych. Jest też wielu chętnych, którzy sami się do nas zgłaszają w celu podjęcia współpracy. Osoby te dowiedziały się o produkcie Laven głównie z mediów i uznały, że to strzał w dziesiątkę. Odpowiedź na potrzeby ich Klientów, którzy chcą mieć poczucie bezpieczeństwa w momencie pojawienia się choroby.
Do tej pory 199 Agentów/ OFWCA jest już zarejestrowanych w KNF i ma dostęp do systemu sprzedażowego. Współpracę z nami podjęli najwięksi gracze polskiego rynku ubezpieczeniowego. Podpisaliśmy umowy z 18 multiagencjami, w tym z: Unilink Życie, Ultra Ubezpieczenia, Alwis&Secura i Grupa ANG. Kolejni dwaj duzi gracze czekają na wpis przez KNF.
Po sezonie wakacyjnym, który dobiegł już końca, zainteresowanie rośnie z dnia na dzień. Co najważniejsze, objęliśmy ubezpieczeniem komplementarnym pierwsze grupy klientów.
W przypadku brokerów nawiązaliśmy relację z 315 podmiotami, tym przypadku współpraca jest koordynowana pomiędzy ubezpieczycielem a brokerem, dla którego są przygotowywane oferty.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy ze wszystkimi podmiotami, które nam zaufały. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby dołączyć do grona sprzedawców pierwszych w Polsce polis komplementarnych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy ze wszystkimi podmiotami, które nam zaufały. |
|
|
Wsparcie sprzedaży
W ramach współpracy orgaznizowane są szkolenia zamknięte i warsztaty, nadawany jest dostęp do systemu on-line. W Laven gwarantujemy dostęp do wszelkich materiałów marketingowych. Zapewniamy wsparcie managerów sprzedaży na każdym etapie, w tym także udział w pierwszych spotkaniach z klientami.
O co klienci dopytywali?
Zależy nam na sprawnej obsłudze i zadowoleniu obecnych i przyszłych Ubezpieczonych. Nasi Klienci zasugerowali nam, że warto byłoby wprowadzić elektroniczne deklaracje. Przystąpiliśmy do działania, w wyniku którego dysponujemy deklaracją, która zdecydowanie ułatwia wszelkie prace związane z przystąpieniem do ubezpieczenia. Działa ona w następujący sposób: pracodawca przekazuje listę uczestników do polisy i podstawowymi danymi, na podane adresy e-mail wysyłamy spersonalizowany link do deklaracji, którą następnie uzupełnia i podpisuje każda z osób przystępująca do ubezpieczenia. Gdy lista jest kompletna, sprzedawca zatwierdza polisę. Jest to duże ułatwienie, jeśli chodzi o formalności, redukcję liczby popełnianych błędów i - co ważne - oszczędność papieru i ochronę środowiska.
W najbliższym czasie czeka nas dużo pracy, ale kolejne wyzwania motywują nas do dalszego działania i rozwoju. |
|
|
Szpitale i technologie medyczne
Podpisaliśmy umowę partnerską z kolejnym szpitalem. Jest to prywatna klinika Med-Polonia w Poznaniu, która znajduje się w czołówce rankingu szpitali na terenie województwa wielkopolskiego. Nowoczesna wielospecjalistyczna placówka, w której pacjenci mogą liczyć na dostęp do innowacyjnych technik leczenia w obrębie różnych dziedzin medycyny.
Prowadzimy prace związane z aktualizacją listy technologii medycznych, która zostanie wdrożona w marcu 2022. Co roku Europejska Agencja Leków (EMA) rejestruje ok. 60 nowych substancji. Są to innowacyjne produkty lecznicze, które są dostępne w Polsce, ale ich proces refundacyjny zazwyczaj trwa bardzo długo. Blisko 3 lata wynosi okres od rejestracji do refundacji innowacyjnej terapii onkologicznej w naszym kraju. My chcemy skrócić ten okres, ułatwić dostęp Polakom do najnowszych i najbardziej skutecznych terapii.
Druga Opinia Medyczna dla Ubezpieczonego i najbliższych
W nadchodzących tygodniach poszerzamy również zakres ubezpieczenia dodatkowego Drugiej Opinii Medycznej. Ubezpieczony będzie mógł wykupić ubezpieczenie dla najbliższych osób z rodziny. Opcja ta będzie dostępna dla małżonka lub partnera życiowego osoby ubezpieczonej oraz ich dzieci. Jest to nielimitowana usługa, w której nie obowiązuje żaden okres karencji.
W najbliższym czasie czeka nas dużo pracy, ale kolejne wyzwania motywują nas do dalszego działania i rozwoju.
Krzysztof Powązka
Dyrektor sprzedaży, Laven
Partnerem cyklu jest Laven.
Zobacz firmy: ANG, Alwis&Secura, EMA, KNF, Laven, Med-Polonia, Ultra Ubezpieczenia, Unilink
Artykuł: <<< 2021-10-25 >>>