Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-09-02 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2021-09-03  

|<<

   

 >>|

2021-09-02  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2021-09-01  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-09-02

Dz.U. nr: 5316

Bieda-teleporady

(Biedronka, HomeDoctor, Żabka)

Ubezpieczyciele jeszcze przed pandemią koronawirusową do swoich produktów zdrowotnych dołączali teleporady. Najczęściej zdarzało się to w bieda-produktach, gdzie nic realnego nie dawało się z pobieranej składki zapłacić. Byli zresztą na rynku znani przeciwnicy teleporad, którzy twierdzili, że to żadna usługa medyczna. "Można przez telefon odnowić receptę, ale pacjenta przez telefon się nie zbada" - mówili.

Lockdowny i zamknięcie się placówek medycznych przed pacjentami zmieniły wszystko. Więc i ubezpieczyciele błyskawicznie postawili na teleporady. Dziś konsultację z lekarzem w postaci "telewizyty" można kupić już w Żabce. Powoli czas, by teleporady z poważnych ofert - przynajmniej jako główny ich "atraktor" - zniknęły.

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Od wczoraj można podobno kupić w Żabce dwa pakiety HomeDoctor:...

Całość liczy znaków: 5044


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.