Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-07-06 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2021-07-07  

|<<

   

 >>|

2021-07-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2021-07-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-07-06

Dz.U. nr: 5274

Agresywnie czekając na klienta

(ASF, CUK, Facebook, Google, PZU, RCU)

Kiedyś, bardzo już dawno, najpopularniejszym chyba sposobem promocji agencji ubezpieczeniowej były ulotki za wycieraczkami samochodów. Duże, z tabelką cen od pojemności pojazdu. To był szczyt marketingu. Popularniejsze były chyba tylko ulotki od pięknych pań o negocjowalnym afekcie.

Względnie piękne panie już dawno przeniosły się do internetu. I z częścią usług, które podobno można robić zdalnie; wystarczy podobno kamerka. Ale przede wszystkim z szukaniem klientów. Są dedykowane portale, gdzie można wybierać. Ze zdjęciami, filmami, ocenami. Podejrzewam, że w większości portale obsługiwane przez pośredników, którzy dbają, by jak najwięcej klientów trafiło na usługi, których poszukują.

A jak poradzili sobie agenci ubezpieczeniowi?

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Popatrzmy na Mińsk Mazowiecki. Nie za mały, nie za duży przykład. 40 tysięcy...

Całość liczy znaków: 4785


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.