Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-04-21 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2021-04-22  

|<<

   

 >>|

2021-04-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2021-04-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-04-21

Dz.U. nr: 5223

Klient ma pretensje.
Dowiedz się, jak skutecznie zareagować

W branży ubezpieczeniowej narzekanie klienta nie jest rzadkością. Wręcz przeciwnie, jest częstsze niż w wielu innych miejscach. Co robisz, kiedy ktoś narzeka? Czy wyjaśniasz mu, dlaczego nie dostał tego, czego chciał, kiedy tego chciał? To najczęstsze zachowanie. Niestety, zwykle powoduje, że osoba składająca zażalenie czuje się znacznie gorzej. Dlaczego? Wyjaśnienia brzmią, jak tłumaczenie się i właśnie dlatego powodują jeszcze większe rozdrażnienie rozmówcy, który dochodzi do wniosku, że jesteś nieodpowiedzialny.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Wyobraź sobie, że jesteś w pracy i dzwoni telefon. Zanim jeszcze zdążysz się...

Całość liczy znaków: 5077


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.