Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-03-24 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2021-03-25  

|<<

   

 >>|

2021-03-24  

<<<

>>>

 >>|

2021-03-23  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-03-24

Dz.U. nr: 5204

Fakty i mity pozyskiwania klientów online

Żeby mocno wpływać na potencjalnych klientów, trzeba przygotować profesjonalną kampanię budowania marki w internecie. Z tym wiąże się ogromny nakład czasowy i finansowy. Jeśli ktoś nie ma świadomości tego faktu, to po prostu nie osiągnie upragnionego celu. Przede wszystkim trzeba zrozumieć, że ubezpieczenia nie są sexy. To nie jest temat, który łatwo i w sposób wirusowy rozlewa się po internecie. Podstawą sprzedaży online jest zasięg. Nie uda nam się uniknąć tej prostej zależności - im większy zasięg, tym większa sprzedaż.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Dlaczego tak łatwo i szybko w społeczeństwie rozprzestrzeniają się idee typu:...

Całość liczy znaków: 5486


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.