Artykuł: <<< 2021-03-17 >>> Data publikacji: 2021-03-17 Dz.U. nr: 5199 Jak skutecznie odróżnić się od konkurencji Działania większości firm mają podobny charakter. Firmy tworzą ubezpieczenia podobne do tych, co istnieją już na rynku, a agenci wykonują podobne działania. Warto na początek zadać sobie pytanie: Po co w ogóle się wyróżniać? Przede wszystkim efektem tego ma być pozyskanie większej ilości klientów. Niewiele nam da to, że dotrzemy do klienta z tym samym, co słyszał już wielokrotnie lub z czego już korzysta. Zastanówmy się przez chwilę nad tym, jakie działania są wtórne i nie pomogą nam w tym procesie. Można podzielić je na trzy kategorie: obsługa, pozyskiwanie nowego klienta i produkt.
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Jednym z największych wyzwań dotyczących rozwijania sprzedaży ubezpieczeń... Całość liczy znaków: 5877 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |