Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-03-17 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2021-03-18  

|<<

   

 >>|

2021-03-17  

<<<

>>>

 >>|

2021-03-16  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-03-17

Dz.U. nr: 5199

Jak skutecznie odróżnić się od konkurencji

Działania większości firm mają podobny charakter. Firmy tworzą ubezpieczenia podobne do tych, co istnieją już na rynku, a agenci wykonują podobne działania. Warto na początek zadać sobie pytanie: Po co w ogóle się wyróżniać? Przede wszystkim efektem tego ma być pozyskanie większej ilości klientów. Niewiele nam da to, że dotrzemy do klienta z tym samym, co słyszał już wielokrotnie lub z czego już korzysta. Zastanówmy się przez chwilę nad tym, jakie działania są wtórne i nie pomogą nam w tym procesie. Można podzielić je na trzy kategorie: obsługa, pozyskiwanie nowego klienta i produkt.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Jednym z największych wyzwań dotyczących rozwijania sprzedaży ubezpieczeń...

Całość liczy znaków: 5877


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.