Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-03-10 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2021-03-11  

|<<

   

 >>|

2021-03-10  

<<<

>>>

 >>|

2021-03-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-03-10

Dz.U. nr: 5194

Czy analiza potrzeb klienta to fikcja?
Jeśli tak, to jak to zmienić

Wcześniej nie było wymogu badania potrzeb klienta, a więc wiele osób przyzwyczaiło się do pewnego stylu pracy. Dziś ten wymóg traktują tylko i wyłącznie jako dodatkowy obowiązek i starają się zminimalizować swoje zaangażowanie w ten proces. Zaznaczają w systemie, że dokonali APK lub proszą klienta o potwierdzenie tego faktu, wspominając, że to taka dodatkowa upierdliwa procedura. Dopóki agent skupia się na sprzedawaniu, a nie doradzaniu, nie będzie rozumiał idei badania potrzeb klienta.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Temat analizy potrzeb klienta wałkowany jest w branży już od dłuższego czasu....

Całość liczy znaków: 5447


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.