Artykuł: <<< 2021-02-24 >>> Data publikacji: 2021-02-24 Dz.U. nr: 5184 Co zrobić, żeby dać sobie mocnego kopa i ruszyć do przodu w sprzedaży Pierwszą przyczyną silnego rozwoju jest przyjęcie zasady stuprocentowej odpowiedzialności za swoją sytuację. Liderzy sprzedaży ubezpieczeń to osoby, które skoncentrowały się na podejmowaniu odważnych decyzji i kreowaniu szans sprzedażowych, nawet jeśli okoliczności nie sprzyjały. W słowniku osoby, która trzyma rękę na pulsie, nie ma określenia - to nie moja wina. Większość osób znajduje się w sytuacji, która im się nie podoba, jednak nic nie robią z tym, żeby to zmienić.
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Zajmowanie się sprzedażą jest jednym z trudniejszych zawodów. W przypadku... Całość liczy znaków: 4678 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |