Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-02-12 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2021-02-15  

|<<

   

 >>|

2021-02-12  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2021-02-11  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-02-12

Dz.U. nr: 5176

BIK i Punkta: razem w omnichannel

(BIK, Punkta, mfind)

DNA BIK-u stanowią klienci korporacyjni: leasingi, CFM-y, pakiety dealerskie, floty. W momencie, kiedy na nasz pokład wszedł fundusz inwestycyjny Pollen Street Capital, znany na rynku z przeprowadzania procesów transformacyjnych, zdecydowaliśmy się na rozwój działalności w segmencie klienta detalicznego i budowę sieci agencyjnej. Punkta (mfind) jest z naszej perspektywy doskonałym uzupełnieniem struktury, brakującym elementem, który sprawi, że BIK stanie się dystrybutorem kompletnym.

- Michał Daniluk, dyrektor zarządzający, członek zarządu BIK Serwis

 

BIK przez ostatnie 20 lat skupiał się na obsłudze klientów...

Całość liczy znaków: 4142


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.