Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2021-02-09 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2021-02-10  

|<<

   

 >>|

2021-02-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2021-02-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2021-02-09

Dz.U. nr: 5173

Rzutem na taśmę

(4Life, Aviva, Commercial Union, KNF)

Aviva się sprzedaje; krążą plotki o miliardach, które trzeba będzie zapłacić. I jednocześnie rusza (formalnie kontynuuje) z wizerunkową kampanią reklamową. Z wizerunkową, bo główne hasło "Cokolwiek się stanie, jesteśmy przy Tobie" to wizerunek, a nie sprzedaż produktu. Zastanawiam się po co, tak rzutem na taśmę, chcą jeszcze mocniej wbijać w głowę swoich klientów markę, która ze sporym jednak prawdopodobieństwem za rok, może półtora, zniknie z rynku. Chcą potencjalnemu kupcowi z jakichś przyczyn zrobić pod górę i utrudniać zadanie?

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Strategie przy sprzedaży spółek bywają różne. Choć większość po prostu batem...

Całość liczy znaków: 4130


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.