Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-11-04 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2020-11-05  

|<<

   

 >>|

2020-11-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-11-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-11-04

Dz.U. nr: 5109

Sprzedaż zdalną trzeba usprawnić.
I przekonać do niej klienta

(Ergo Hestia, PZU)

Na rynku agencyjnym pandemia również pozamiatała. Przede wszystkim wygoniła doradców do domu. Niektórzy byli dobrze przygotowani, bo przecież ubezpieczenia sprzedawali już wcześniej przez telefon czy internet. Zatem sprzedaż zdalna funkcjonuje dobrze, ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby w większym stopniu wspierali ją sami ubezpieczyciele. To oni powinni usprawniać niektóre procesy, zapewnić odpowiednie narzędzia pracy zdalnej i przede wszystkim ułatwić pracę agentowi.

- Karolina Rybkowska

 

W czasie pandemii agenci muszą sięgać częściej po telefon i usprawnić swoją...

Całość liczy znaków: 6095


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.