Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-10-15 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2020-10-16  

|<<

   

 >>|

2020-10-15  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-10-14  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-10-15

Dz.U. nr: 5095

Jedno słowo dla połączonej Uniqi: omnikanałowość

(Allianz, Avanssur, Axa, Liberty, Polonia, Uniqa, mBank Ubezpieczenia)

Multichannel to docieranie do klienta różnymi, ale traktowanymi odrębnie i rozdzielnie, kanałami dystrybucji. Nie tylko w przypadku ubezpieczeń strategia multikanałowości wcześniej czy później musi prowadzić do konfliktów pomiędzy kanałami. Bo wcześniej czy później kanały bardziej zaczynają walczyć między sobą niż rynkowymi, zewnętrznymi konkurentami. Walczą między sobą i partnerzy poszczególnych kanałów (np. agenci), i wewnątrz korporacji managerowie za poszczególne kanały odpowiadający.

Omnichannel to strategia spójnego wykorzystania różnych kanałów dotarcia do klienta. Tak, by to klient wybierał najwygodniejszy dla niego kanał lub nawet wykorzystywał na różnych etapach kontaktów inne kanały. Dobrze i konsekwentnie realizowana daje szansę na ograniczenie wewnętrznych konfliktów pomiędzy kanałami.

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Wielkimi krokami zbliża się połączenie polskich operacji Axy i...

Całość liczy znaków: 4758


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.