Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-10-07 >>>

 

Perspektywa pewnego agenta

 

Nawigacja

2020-10-08  

|<<

   

 >>|

2020-10-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-10-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-10-07

Dz.U. nr: 5089

Omnichannel - to (nie) może się udać?

(Asekuracja Bochnia, SMU)

Strategiczne połączenie kanałów komunikacji wraz z kanałami sprzedaży nie schodzi z obszarów zainteresowania zarówno ubezpieczycieli, jak i pośredników (sieci agencyjnych) uczestniczących i odpowiedzialnych za dystrybucję produktów ubezpieczeniowych. W swej istocie wielokanałowość i jej sprawne wykorzystanie, choć niewywodzące się z rynku pośrednictwa finansowego, powstała jako odpowiedź na chęć zarządzania informacją pomiędzy producentem a konsumentem w zbudowanych i zwielokrotnianych kanałach komunikacyjnych. O ile można zrozumieć producentów dóbr i ich wyłącznych sieci dystrybucji do możliwie precyzyjnego zarządzania relacjami z konsumentami, o tyle w złożonym rynku niezależnego pośrednictwa ubezpieczeniowego bardzo trudno określić i opisać odpowiedzialność za informację.

- Michał Kęcik, agent ubezpieczeniowy, wspólnik w agencji Asekuracja Bochnia, prezes Stowarzyszenia Multiagentów Ubezpieczeniowych

 

Zawieranie i obsługa omów ubezpieczenia okiem konsumenta specjalnie nie różni...

Całość liczy znaków: 5776


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.