Artykuł: <<< 2020-09-02 >>> Data publikacji: 2020-09-02 Dz.U. nr: 5064 Jak poprzez prostą regułę komunikacji powiększyć bazę klientów Sukces w życiu i w biznesie rzadko osiąga się bez wsparcia innych ludzi. Jeśli potrafisz skłonić innych do udziału w realizacji twoich celów, twoje szanse na sukces znacząco wzrastają. Jestem pewien, że nieraz pragnąłeś, aby ktoś odrobinę ułatwił ci życie, otworzył dla ciebie jakieś drzwi albo udzielił informacji, która pozwoliłaby ci zrobić krok naprzód. Prośba o przysługę prawie zawsze spotyka się z przychylnością odbiorcy, a najgorsza odpowiedź, jaką możesz uzyskać, to warunkowa zgoda w postaci: "To zależy".
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Pomyśl tylko, o ile rzeczy mógłbyś prosić ludzi, którzy wstępnie zgadzają się... Całość liczy znaków: 4612 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |