Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-08-26 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2020-08-27  

|<<

   

 >>|

2020-08-26  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-08-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-08-26

Dz.U. nr: 5059

Czy obiekcja oznacza koniec sprzedaży?

Każda osoba zajmująca się sprzedażą chciałaby z pewnością mieć 100-procentową skuteczność przekonywania klientów. Na drodze do tego marzenia stoją oczywiście zastrzeżenia i obiekcje klientów. Słowo obiekcja w kontekście sprzedaży jest bardzo obszerne i zawiera szereg zachowań klientów, które utrudniają lub uniemożliwiają pozytywne zakończenie procesu sprzedaży.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Chciałbym mocno zaznaczyć, że najczęstszym źródłem zastrzeżeń i obiekcji...

Całość liczy znaków: 5031


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.