Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-07-31 >>>

 

Edukacja według ASF

 

Nawigacja

2020-08-03  

|<<

   

 >>|

2020-07-31  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-07-30  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-07-31

Dz.U. nr: 5041

Antidotum na nadchodzące zmiany

(ASF)

O zmianach w strukturze handlu, nawykach konsumenckich oraz szeroko pojętej digitalizacji sprzedaży mówi się od wielu lat. Do niedawna zmiany te miały charakter ewolucyjny: pojawiła się nowa i bardziej dostępna forma dostawy, szybka i bezpieczniejsza forma płatności, lżejsza i bardziej intuicyjna aplikacja umożliwiająca większy dostęp do określonej gamy produktów. Zapewne wszystko dalej toczyłoby się swoim powolnym i nieco ospałym rytmem wyznaczanym przez wchodzących na rynek przedstawicieli młodego pokolenia, a jednak...

- Grzegorz Adamczuk, prezes ASF, Adamczuk Serwis Finansowy

 

O tym, jakie zmiany już się zadziały, jakie jeszcze mogą nastąpić lub co nowego z pewnością przyniesie sytuacja zamknięcia większej części świata na okres kilku miesięcy, napisano w ostatnich tygodniach chyba wszystko. Z częścią twierdzeń można zgadzać się bardziej lub mniej, jednak niezaprzeczalnym jest widoczne już teraz przyspieszenie zmian w zachowaniach konsumenckich polegające na pogłębieniu "odhumanizowania" sprzedaży. Słowo "zdalnie" królowało w dystrybucji praktycznie wszystkich produktów. Czy to oznacza, że nadchodzi koniec "ery ludzi" w sprzedaży?

Przystosowanie

Pod koniec XIX w. w Stanach Zjednoczonych 40% osób było zatrudnionych w rolnictwie. Dziś odsetek ten wynosi niespełna 2% i nie zmniejszył się dlatego, że zaczęliśmy mniej jeść (jest akurat zupełnie odwrotnie), ale dlatego, że ciężką i powtarzalną pracę zaczęły wykonywać maszyny, a coraz lepsze nawozy oraz środki zwalczania przysłowiowej stonki zwiększają efektywność upraw. Co stało się z 38% osób, które trudniły się rolnictwem?

Stany Zjednoczone na początku XX w. podjęły ogromne inwestycje w edukację na poziomie średnim. Ich celem było przystosowanie jak największej rzeszy ludzi do pracy w pozarolniczych sektorach gospodarki. Z perspektywy czasu, obserwując rozwój oraz potęgę Stanów Zjednoczonych, inwestycję tę należy uznać za strzał w dziesiątkę, gdyż spotęgowała ona potencjał rozwoju gospodarczego i utorowała drogę do powstania silnej klasy średniej.

W ASF od wielu lat wierzymy, że edukacja to jedna z najlepszych form inwestycji.

Być w czołówce

W ASF od wielu lat wierzymy, że edukacja to jedna z najlepszych form inwestycji. 18. urodziny agencji oraz dynamiczne zmiany w sposobach dystrybucji są przyczynkiem dla uruchomienia projektu, niosącego ze sobą nową jakość szkoleń naszych pośredników.

Trzeba być świadomym, że cały sektor ubezpieczeń podlegać będzie dynamicznym zmianom, a konsolidacja na poziomie zarówno towarzystw ubezpieczeniowych, jak i dystrybucji, pozostawi miejsce wyłącznie dla najlepszych. Chcemy być w tej grupie, a program kształcenia w agencji ASF będzie jednym ze sposobów, by być w czołówce peletonu.

Grzegorz Adamczuk

Prezes ASF, Adamczuk Serwis Finansowy


Partnerem cyklu jest ASF, Adamczuk Serwis Finansowy.

 

Zobacz firmy: ASF

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2020-07-31 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.