Artykuł: <<< 2020-07-31 >>> Data publikacji: 2020-07-31 Dz.U. nr: 5041 Antidotum na nadchodzące zmiany (ASF) O zmianach w strukturze handlu, nawykach konsumenckich oraz szeroko pojętej digitalizacji sprzedaży mówi się od wielu lat. Do niedawna zmiany te miały charakter ewolucyjny: pojawiła się nowa i bardziej dostępna forma dostawy, szybka i bezpieczniejsza forma płatności, lżejsza i bardziej intuicyjna aplikacja umożliwiająca większy dostęp do określonej gamy produktów. Zapewne wszystko dalej toczyłoby się swoim powolnym i nieco ospałym rytmem wyznaczanym przez wchodzących na rynek przedstawicieli młodego pokolenia, a jednak... - Grzegorz Adamczuk, prezes ASF, Adamczuk Serwis Finansowy O tym, jakie zmiany już się zadziały, jakie jeszcze mogą nastąpić lub co nowego z pewnością przyniesie sytuacja zamknięcia większej części świata na okres kilku miesięcy, napisano w ostatnich tygodniach chyba wszystko. Z częścią twierdzeń można zgadzać się bardziej lub mniej, jednak niezaprzeczalnym jest widoczne już teraz przyspieszenie zmian w zachowaniach konsumenckich polegające na pogłębieniu "odhumanizowania" sprzedaży. Słowo "zdalnie" królowało w dystrybucji praktycznie wszystkich produktów. Czy to oznacza, że nadchodzi koniec "ery ludzi" w sprzedaży? Przystosowanie Pod koniec XIX w. w Stanach Zjednoczonych 40% osób było zatrudnionych w rolnictwie. Dziś odsetek ten wynosi niespełna 2% i nie zmniejszył się dlatego, że zaczęliśmy mniej jeść (jest akurat zupełnie odwrotnie), ale dlatego, że ciężką i powtarzalną pracę zaczęły wykonywać maszyny, a coraz lepsze nawozy oraz środki zwalczania przysłowiowej stonki zwiększają efektywność upraw. Co stało się z 38% osób, które trudniły się rolnictwem? Stany Zjednoczone na początku XX w. podjęły ogromne inwestycje w edukację na poziomie średnim. Ich celem było przystosowanie jak największej rzeszy ludzi do pracy w pozarolniczych sektorach gospodarki. Z perspektywy czasu, obserwując rozwój oraz potęgę Stanów Zjednoczonych, inwestycję tę należy uznać za strzał w dziesiątkę, gdyż spotęgowała ona potencjał rozwoju gospodarczego i utorowała drogę do powstania silnej klasy średniej. W ASF od wielu lat wierzymy, że edukacja to jedna z najlepszych form inwestycji. |
|
| Być w czołówce W ASF od wielu lat wierzymy, że edukacja to jedna z najlepszych form inwestycji. 18. urodziny agencji oraz dynamiczne zmiany w sposobach dystrybucji są przyczynkiem dla uruchomienia projektu, niosącego ze sobą nową jakość szkoleń naszych pośredników. Trzeba być świadomym, że cały sektor ubezpieczeń podlegać będzie dynamicznym zmianom, a konsolidacja na poziomie zarówno towarzystw ubezpieczeniowych, jak i dystrybucji, pozostawi miejsce wyłącznie dla najlepszych. Chcemy być w tej grupie, a program kształcenia w agencji ASF będzie jednym ze sposobów, by być w czołówce peletonu. Grzegorz Adamczuk Prezes ASF, Adamczuk Serwis Finansowy Partnerem cyklu jest ASF, Adamczuk Serwis Finansowy. Zobacz firmy: ASF Artykuł: <<< 2020-07-31 >>> O tym, jakie zmiany już się zadziały, jakie jeszcze mogą nastąpić lub co... Prześlij artykuł Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |