Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-07-29 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2020-07-30  

|<<

   

 >>|

2020-07-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-07-28  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-07-29

Dz.U. nr: 5039

Jak uzyskać przewagę nad konkurencją w sprzedaży ubezpieczeń

(American Express, Delta, Federal Express, McDonald's)

Każdy, kto prowadzi własną firmę sprzedaży ubezpieczeń, często powinien zadawać sobie pytanie: Czym mogę odróżnić się od konkurencji? Walka o klienta oparta jest wszak na zwiększeniu jego zadowolenia w sytuacji, kiedy korzysta z naszych usług. Dzięki temu nie będzie miał potrzeby sprawdzania ofert ubezpieczenia w innym miejscu i jednocześnie będzie odrzucał próby przedstawienia mu oferty przez naszą konkurencję. Z pewnością kluczem to takiego stanu są ludzie, których zatrudniamy i sposób, w jaki pracują. Co może jednak powodować, że ich potencjał budowania relacji z klientem będzie jeszcze lepiej wykorzystany? Moim zdaniem taką rzeczą mogą być standardy funkcjonowania firmy wyznaczone na podstawie wartości, którymi chcemy otoczyć naszych klientów.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Precyzyjne zdefiniowanie standardów odnoszących się do wartości, które...

Całość liczy znaków: 3346


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.