Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-07-22 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2020-07-23  

|<<

   

 >>|

2020-07-22  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-07-21  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-07-22

Dz.U. nr: 5034

Dlaczego wzmacnianie relacji z klientem jest takie ważne

Po podpisaniu umowy otwiera się przed nami nowa możliwość: kolejny interes z tym samym klientem. Liczne badania przeprowadzane w środowisku biznesu zdają się potwierdzać tezę, że znacznie trudniejsze i kosztowniejsze jest pozyskanie zupełnie nowego klienta niż utrzymanie lojalności istniejącego usatysfakcjonowanego klienta. Dlatego też nieustanne starania o jego zadowolenie po prostu leżą w naszym interesie. Ponadto kolejne transakcje i nowe kontakty osiągniemy tylko wtedy, gdy będziemy podtrzymywać kontakty z klientami i zadbamy o ich potrzeby zgodnie z obietnicą.

- Adam Kubicki

 

Zastanów się nad znaczeniem utrzymywania relacji z klientem dla ciebie. Czy...

Całość liczy znaków: 4954


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.