Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-07-17 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2020-07-20  

|<<

   

 >>|

2020-07-17  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-07-16  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-07-17

Dz.U. nr: 5031

Rzecznik klienta dla każdego

(Biedronka, Ergo Hestia, InterRisk, KNF, Link4, Orange, PZU, RF, Uniqa)

Rzecznik Finansowy zastanawia się, jak zmniejszyć liczbę skarg klientów zakładów ubezpieczeń. Do rozważań zaprosił Polską Izbę Ubezpieczeń. Pomysłów ponoć jest wiele, a aktualnie - najbardziej "na tapecie" - rekomendacja, by zakłady ubezpieczeń powoływały rzeczników klienta.

Wydaje się, że rozwiązanie ma same zalety. Zwłaszcza, dokąd mówimy o dobrowolności...

I branża zdaje się rozumieć, że warto wykazać dobrą wolę.

- Karolina Zysk-Wieczorek

 

Rzecznik Finansowy ma pomysł, by każdy zakład ubezpieczeń powoływał...

Całość liczy znaków: 8581


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.