Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-07-01 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2020-07-02  

|<<

   

 >>|

2020-07-01  

<<<

>>>

 >>|

2020-06-30  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-07-01

Dz.U. nr: 5019

Jak poprzez wiarygodność przekonać klienta do zakupu ubezpieczenia

Klient, który podjął decyzję o zakupie ubezpieczenia to klient, który ocenił rozwiązanie na dwóch poziomach: korzyści przewyższają koszty oraz produkt jest wiarygodny. Wiarygodność to coś, o co trzeba zadbać, a niewiele się o tym mówi w ramach omawiania procesu sprzedażowego. Powinniśmy spowodować, by poszczególne elementy naszego rozwiązania zostały właściwie udokumentowane. Dlatego musimy wesprzeć je dowodami wiarygodnymi dla klienta.

- Adam Kubicki

 

Dowody stanowią doskonałe narzędzie do pokonywania obiekcji i wątpliwości...

Całość liczy znaków: 4719


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.