Artykuł: <<< 2020-07-01 >>> Data publikacji: 2020-07-01 Dz.U. nr: 5019 Jak poprzez wiarygodność przekonać klienta do zakupu ubezpieczenia Klient, który podjął decyzję o zakupie ubezpieczenia to klient, który ocenił rozwiązanie na dwóch poziomach: korzyści przewyższają koszty oraz produkt jest wiarygodny. Wiarygodność to coś, o co trzeba zadbać, a niewiele się o tym mówi w ramach omawiania procesu sprzedażowego. Powinniśmy spowodować, by poszczególne elementy naszego rozwiązania zostały właściwie udokumentowane. Dlatego musimy wesprzeć je dowodami wiarygodnymi dla klienta.
- Adam Kubicki Dowody stanowią doskonałe narzędzie do pokonywania obiekcji i wątpliwości... Całość liczy znaków: 4719 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |