Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-06-23 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2020-06-24  

|<<

   

 >>|

2020-06-23  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-06-22  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-06-23

Dz.U. nr: 5013

Dla ubezpieczycieli likwidacja szkód nie ma znaczenia

(PZU)

Nie od dziś wiadomo, że likwidacja szkód - w krótkim, a nawet średnim okresie - nie ma znaczenia dla wizerunku, a przede wszystkim dla sprzedaży, konkretnego ubezpieczyciela. Nawet dla wizerunku całej branży. Po prostu szkód jest zbyt mało. A pośrednicy nie chcą o pojedynczych przypadkach mówić. Zresztą, ile nawet stosunkowo duży pośrednik może mieć szkód ubezpieczycieli X, Y, Z rocznie, by realnie porównać jakość likwidacji? Za mało.

Nie znaczy to jednak, że nie powinniśmy o likwidację szkód dbać. W długim okresie DOBRZE zlikwidowana szkoda to najlepsza reklama ubezpieczeń. I DOBRZE podkreślone jest tu nie bez przyczyny. Bo liczy się nie tylko ostateczna wypłata po kilku miesiącach przepychanek, ale czas i... styl.

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Poniżej pełne zapytanie jednego z ubezpieczycieli skierowane do...

Całość liczy znaków: 6247


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.