Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-05-05 >>>

 

Jubileusz 15-lecia Chubb

 

Nawigacja

2020-05-06  

|<<

   

 >>|

2020-05-05  

<<<

>>>

 >>|

2020-05-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-05-05

Dz.U. nr: 4980

Chubb w Polsce: 15 lat zaufania i współpracy

(Chubb)

W trakcie 15 lat działalności napotkaliśmy wiele wyzwań, które wpłynęły niemal na każdą firmę w Europie. Dzięki szerokiej ofercie oraz utalentowanemu i oddanemu zespołowi udało nam się wyjść obronną ręką z trudnych sytuacji. Jestem dumny z reputacji, którą wypracowaliśmy.

- Przemysław Owczarek, Poland Czech Hungary Cluster President, Chubb European Group SE Oddział w Polsce

 

Chubb świętuje 15. rocznicę obecności w Polsce. Jak podsumowaliby Państwo ten czas?

15 lat naszej działalności na polskim rynku było niezwykle ekscytujące i obfitowało w sukcesy. Początkowo prowadziliśmy działalność jako ACE, a od przejęcia firmy Chubb w maju 2017 roku funkcjonujemy pod obecną nazwą - Chubb. Przez ten czas zbudowaliśmy zespół składający się z profesjonalistów, którzy doskonale znają rynek ubezpieczeniowy i szybko adaptują się do nowych wyzwań. To dzięki ich staraniom nasza oferta jest dostosowana do potrzeb klientów, którzy cenią fakt, że możemy zapewnić im ochronę na całym świecie. Jesteśmy również niezwykle dumni z naszych relacji z rynkiem brokerskim - brokerzy to nasi główni partnerzy w dystrybucji naszych produktów. Mogę też śmiało powiedzieć, że część produktów, takich jak ubezpieczenie Cyber czy ubezpieczenie medyczne dla osób delegowanych na dłuższe kontrakty za granicą, przyczyniła się do rozwoju branży ubezpieczeniowej w Polsce.

Co było największym wyzwaniem, a co największym osiągnięciem w tym czasie?

W trakcie tych 15 lat napotkaliśmy wiele wyzwań, które wpłynęły niemal na każdą firmę w Europie: kryzys finansowy 2008/2009, Brexit, czy obecną epidemię COVID-19. W zakresie postrzegania ubezpieczeń na polskim rynku musieliśmy również zmierzyć się z tendencją do dokonywania porównań produktów wyłącznie w oparciu o cenę. Dzięki szerokiej ofercie oraz utalentowanemu i oddanemu zespołowi udało nam się wyjść obronną ręką z tych sytuacji. Jestem dumny z reputacji, którą wypracowaliśmy. Jesteśmy w czołówce firm ubezpieczeniowych i wyróżniamy się zapleczem finansowym, które jest wyznacznikiem stabilności, a ona z kolei bezpośrednio przekłada się na wzrost zaufania klientów. Pracowaliśmy na ten wynik przez ostatnie 15 lat, jednak nie spoczywamy na laurach i wciąż mamy wiele do zrobienia.

Koronawirus w krótkim czasie zmienił naszą codzienność. Niemniej rocznice zobowiązują do wytyczania kolejnych celów. Jakie są Państwa plany na ten rok?

Obecna sytuacja związana z epidemią koronawirusa jest sprawdzianem dla wszystkich, nie tylko dla Chubb.

Nasi klienci mają do nas zaufanie. Koncentrujemy się na wzmacnianiu tej więzi i dostosowywaniu naszej oferty do zmieniających się warunków, tak aby w pełni odpowiadała potrzebom klientów. Chcemy nadal tworzyć przyjazne środowisko pracy dla naszego zespołu i wspierać rozwój zawodowy naszych pracowników. Życzę sobie i kolegom, aby praca w Chubb była dla nas źródłem satysfakcji i dawała nam wiele powodów do dumy.

Życzę sobie i kolegom, aby praca w Chubb była dla nas źródłem satysfakcji i dawała nam wiele powodów do dumy.

Jaka w takim razie jest Państwa strategia na przetrwanie tego trudnego dla wszystkich czasu?

Koncentrujemy się na naszych mocnych stronach i specjalizacjach oraz świadczymy naszym klientom usługi najwyższej jakości - bez względu na okoliczności. Musieliśmy bardzo szybko przestawić się na model pracy zdalnej. Staranne planowanie umożliwiło naszym pracownikom rozpoczęcie pracy z domu bez opóźnień, ponieważ zapewniliśmy im dostęp do odpowiedniego sprzętu. Dzięki temu są w stanie funkcjonować tak, jak gdyby pracowali w naszych biurach, co jest bardzo ważne z perspektywy ciągłości działania naszej firmy. Pomimo zmian, które zaszły w ciągu ostatnich tygodni, pozostajemy dostępni dla brokerów i naszych klientów. W tych niespokojnych czasach chcemy jeszcze mocniej angażować się w ich sprawy. Firmy ubezpieczeniowe i brokerzy są potrzebni bardziej niż kiedykolwiek i choć pracujemy z domu, pozostajemy dostępni, świadcząc usługi na niezmiennie wysokim poziomie. To, że byliśmy dobrze przygotowani i szybko zareagowaliśmy na nową sytuację, potwierdzają pozytywne opinie naszych partnerów.

Poprzednie kryzysy wielokrotnie udowadniały, że zawsze można wskazać kogoś, kto wygra.

Jaki wpływ będzie miał koronawirus na polski rynek ubezpieczeniowy?

Sytuacja związana z rozwojem epidemii i jej wpływem na rynki jest bardzo dynamiczna i nieprzewidywalna. Tak naprawdę nikt nie wie, jak rynek ubezpieczeniowy oraz polska gospodarka zareagują w dłuższej perspektywie, dlatego uważnie monitorujemy sytuację. Z pewnością jest to okres próby dla całego rynku, w tym test zaufania do branży oraz poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych i ich produktów.

Czy są branże, które na koronawirusie zyskają?

Kryzys całej gospodarki nie oznacza, że ucierpią wszystkie branże. Poprzednie kryzysy wielokrotnie udowadniały, że zawsze można wskazać kogoś, kto wygra. W obecnej sytuacji wszyscy obserwujemy wzrost popularności e-commerce, co może przełożyć się na trwałą zmianę zachowań konsumenckich w przyszłości.


Przemysław Owczarek

Poland Czech Hungary Cluster President, Chubb European Group SE Oddział w Polsce


Partnerem artykułu jest Chubb.

 

Zobacz firmy: Chubb

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2020-05-05 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.