Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-04-15 >>>

 

Prawo i praktyka

 

Nawigacja

2020-04-16  

|<<

   

 >>|

2020-04-15  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-04-14  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-04-15

Dz.U. nr: 4967

Praktyczne wskazówki w zakresie rozpatrywania reklamacji

(KNF, RF, SMM Legal)

Postępowania reklamacyjne to zmora dla ubezpieczycieli, która może być pochodną nad wyraz "roszczeniowego" klienta lub efektem wadliwej konstrukcji procesu likwidacyjnego.

Na potrzeby niniejszego artykułu jako reklamację należy rozumieć negatywną odpowiedź klienta na efekt procesu likwidacyjnego - artykuł nie porusza kwestii skarg. Efektem procesu likwidacyjnego będzie np. częściowe uznanie lub odrzucenie roszczenia klienta w związku ze zgłoszoną szkodą ubezpieczeniową.

- Juditha Majcher, Senior Associate, Kancelaria SMM Legal

 

Zagadnienie dotyczące reklamacji zostało uregulowane przez ustawodawcę w...

Całość liczy znaków: 4849


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.