Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-03-13 >>>

 

Profit z tego taki

 

Nawigacja

2020-03-16  

|<<

   

 >>|

2020-03-13  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2020-03-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-03-13

Dz.U. nr: 4945

"Partnerzy" w kolejce

(Allianz, Aviva, Axa, Biedronka, Generali, KNF, Lidl, Link4, Orange, Play, RF, Sokołów, Żabka)

Magia marki działa nie tylko na klientów. Magia marki przyciąga i inne, wcale nie takie małe podmioty. Nierzadko przyciąga ślepo, bo ileż to już mieliśmy w ubezpieczeniach "partnerstw", w których ubezpieczyciele bynajmniej nie byli traktowani partnersko? Sami zresztą liczyli co najwyżej na to, że ogrzeją się w blasku wielkich brandów i może coś im skapnie z wielkiego pańskiego stołu.

Tylko czy naprawdę przy markach typu Biedronka, Lidl, Żabka, Sokołów, a nawet Orange lub Play, nazwy Axa, Generali, Allianz, Aviva, Link4... tak mało znaczą?

- Karolina Zysk-Wieczorek

 

Utkwiła mi w głowie opowieść jednego z ubezpieczeniowców. Kolejka do...

Całość liczy znaków: 6221


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.