Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-03-04 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2020-03-05  

|<<

   

 >>|

2020-03-04  

<<<

>>>

 >>|

2020-03-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-03-04

Dz.U. nr: 4938

Czy motywacja w sprzedaży musi oznaczać brak profesjonalizmu?

Kiedy rozmawiam z osobami z branży ubezpieczeniowej o czynnikach rozwoju, to słyszę bardzo różne opinie dotyczące motywacji. Jedna z nich głosi, że motywacja to puste słowo, które nie przystoi profesjonalistom. Taka profesjonalna osoba nie potrzebuję motywacji, ponieważ jest... profesjonalna. Natomiast osoby motywujące się, to ludzie bez wiedzy, którzy podskakują, klaszczą w ręce i rozpychają się na rynku, robiąc krzywdę klientom. Druga opinia mówi o tym, że bez motywacji sprzedaż się nie rozwinie. Opiera się na założeniu, że agent nie musi znać dobrze warunków ogólnych ubezpieczenia i niuansów produktowych. Najważniejsze jest to, żeby miał dużo energii, uśmiechał się i intensywnie dzwonił do potencjalnych klientów.

- Adam Kubicki

 

Takie zjawisko podziału opinii, które wzajemnie się wykluczają, jest bardzo...

Całość liczy znaków: 4910


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.