Artykuł: <<< 2019-11-27 >>> Data publikacji: 2019-11-27 Dz.U. nr: 4873 Trigger claims made, odsłona trzecia (Allianz, Aviva, Chubb, Colonnade, Generali, Leadenhall, PZU, Warta) Ubezpieczyciele importujący produkty z grupy D&O/PI na nasz rynek zachowali pierwotną konstrukcję podmiotową triggera claims made, który wymaga, aby to ubezpieczony w okresie ubezpieczenia otrzymał roszczenie i następnie (niekoniecznie w okresie ubezpieczenia, ale zawsze niezwłocznie) zgłosił je ubezpieczycielowi. Co jednak, jeżeli sekwencja zdarzeń będzie odwrotna, tzn. najpierw roszczenie otrzyma ubezpieczyciel, a następie dowie się o nim ubezpieczony?
- Paweł Sukiennik, PS Consult, Lloyd's Polska Compliance Officer Omawiając trigger claims made jako rozwiązanie "importowane" z rynków... Całość liczy znaków: 7436 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |