Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2019-11-20 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2019-11-21  

|<<

   

 >>|

2019-11-20  

<<<

>>>

 >>|

2019-11-19  

|<<

     

 

Data publikacji: 2019-11-20

Dz.U. nr: 4868

PZU: technologia ma nas wspierać

(PZU)

Celem pracy wszystkich ubezpieczycieli jest obsługa klienta w wysokim standardzie. Standard obsługi w likwidacji szkód, który współcześnie oferujemy na pewno nie jest powodem do wstydu. Nie powinniśmy odczuwać dyskomfortu "młodszego brata", czy uważać się za zaściankowych, bo wywodzimy się z Europy Środkowo-Wschodniej. Jednak obsługa w danym standardzie kosztuje. Z zaciekawieniem obserwuję więc strategie cenowe poszczególnych ubezpieczycieli. Mam nadzieję, że będziemy potrafili dopasowywać się do tego, jak kształtuje się rynek, ale bez dużych korekt w kontekście serwisu, który gwarantujemy.

- Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc

 

W PZU roboty traktujemy jak narzędzia. Wdrożyliśmy roboty, które...

Całość liczy znaków: 4300


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.