Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2019-10-02 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2019-10-03  

|<<

   

 >>|

2019-10-02  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2019-10-01  

|<<

     

 

Data publikacji: 2019-10-02

Dz.U. nr: 4835

Cztery najważniejsze strategie rozwijania sprzedaży

To strategie działania są podstawą sukcesu, przeciętności, lub porażki w sprzedaży. Od wielu lat obserwuję najlepszych i zadaję sobie pytanie: Jakimi strategiami posługują się w swojej codziennej pracy? Analizuję również moje działania i sprawdzam, które z nich w największym stopniu przyczyniają się do mojego sukcesu. Okazuje się, że wystarczy stosować kilka najważniejszych reguł, żeby realizować stabilny wzrost, zarówno na poziomie obrotów, jak i dochodów.

- Adam Kubicki

 

W prawie każdej strukturze sprzedażowej można określić kategorię osób...

Całość liczy znaków: 5728


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.