Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2019-09-27 >>>

 

Do Partnerów i Przyjaciół

 

Nawigacja

2019-09-30  

|<<

   

 >>|

2019-09-27  

<<<

>>>

 >>|

2019-09-26  

|<<

     

 

Data publikacji: 2019-09-27

Dz.U. nr: 4832

Mondial Assistance: list Prezesa ws. sytuacji Neckermanna

(AWP, Mondial Assistance, Neckermann)

Szanowni Państwo, Drodzy Partnerzy, Przyjaciele!

Jak zapewne większość z Państwa wie, w środę 25 września nasz Partner - Biuro Podróży Neckermann Polska - ogłosił niewypłacalność. W związku z tym Marszałek Województwa Mazowieckiego uruchomił procedurę wynikającą z gwarancji ubezpieczeniowej organizatora turystyki udzielonej przez naszą firmę, tj. AWP P&C S.A. Oddział w Polsce.

Czując odpowiedzialność za Klientów przebywających za granicą oraz tych, którzy nie wyjechali z Polski, zdecydowaliśmy, aby zrobić więcej niż wymaga od nas ustawa. W związku z tym w naszym Centrum Operacyjnym uruchomiliśmy dodatkowe numery telefonów dla Klientów BP Neckermann, ze szczególnym uwzględnieniem czynnego całą dobę numeru dla klientów przebywających za granicą.

W dedykowanej, ponad 30-osobowej grupie pracowników, w pierwszych 12 godzinach naszej pracy odebraliśmy ponad 2000 telefonów sprawiając, że Klienci w kraju i za granicą poczuli się bezpieczniej, dzięki świadomości, że ktoś nad nimi czuwa i pomoże w chwili grozy.

Nie ukrywam, że duch assistance unosił się w całej firmie od parteru po ostatnie piętro naszego budynku.

Pragnę Państwa uspokoić, sytuacja ta nie wpłynęła znacząco na codzienne funkcjonowanie naszej firmy. Wskaźnik połączeń nieodebranych w stosunku do wszystkich połączeń przychodzących (Abandon Rate) na pozostałych, pracujących normalnie, choć z mniejszą ilością osób, platformach, nie odbiegał znacząco od standardów, które spełniamy na co dzień. Oczywiście nie spełniliśmy go w 100%, za co pokornie przepraszamy! Wierzymy jednak, że w tej szczególnej sytuacji możemy liczyć na Państwa wyrozumiałość.

Klienci pomału wracają do Polski. Do poniedziałku ponad 3000 z niespełna 3600 z nich powinno już bezpiecznie powrócić do kraju. Przed nami okres wytężonej pracy rozliczeniowej, aby sprawnie oddać pieniądze tym, którzy na wakacje nie polecieli. Nie będzie to jednak miało wpływu na działanie naszych operacji oraz działu likwidacji szkód, które na co dzień obsługują naszych wspólnych, powierzonych nam przez Państwa pod opiekę, Klientów.

Wierzę, że czas wytężonej pracy w naszej firmie przyczyni się również do budowania pozytywnego wizerunku branży ubezpieczeniowej, pokazując, że w trudnych sytuacjach można liczyć na ubezpieczycieli!

Na sam koniec chciałbym serdecznie podziękować wszystkim za wyrazy wsparcia i otuchy, które popłynęły do nas z różnych stron.

Tomasz Frączek

Dyrektor, AWP P&C S.A. Oddział w Polsce

 

Zobacz firmy: AWP, Mondial Assistance, Neckermann

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2019-09-27 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.