Artykuł: <<< 2019-02-06 >>> Data publikacji: 2019-02-06 Dz.U. nr: 4672 Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnymi klientami Brałem ostatnio udział w usprawnianiu pracy pewnego małego call center. Zajmowałem się przede wszystkim zmianami w sposobach komunikacji i modelu rozmowy z potencjalnymi klientami. Docelowym klientem call center były firmy średnie i duże. Zacząłem od odsłuchania ponad 100 rozmów telefonicznych i wypisania podstawowych błędów, na które natrafiłem. Na łamach tego artykułu chciałbym podzielić się listą najpoważniejszych błędów, które wychwyciłem.
- Adam Kubicki Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem działalności pośrednika czy... Całość liczy znaków: 5901 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |