Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2019-02-06 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2019-02-07  

|<<

   

 >>|

2019-02-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2019-02-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2019-02-06

Dz.U. nr: 4672

Jakie są najpoważniejsze błędy w rozmowach telefonicznych z potencjalnymi klientami

Brałem ostatnio udział w usprawnianiu pracy pewnego małego call center. Zajmowałem się przede wszystkim zmianami w sposobach komunikacji i modelu rozmowy z potencjalnymi klientami. Docelowym klientem call center były firmy średnie i duże. Zacząłem od odsłuchania ponad 100 rozmów telefonicznych i wypisania podstawowych błędów, na które natrafiłem. Na łamach tego artykułu chciałbym podzielić się listą najpoważniejszych błędów, które wychwyciłem.

- Adam Kubicki

 

Gdybyśmy spytali, co jest największym wyzwaniem działalności pośrednika czy...

Całość liczy znaków: 5901


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.