Artykuł: <<< 2019-01-09 >>> Data publikacji: 2019-01-09 Dz.U. nr: 4652 Jak w sposób dojrzały rozwiązywać problemy w firmie (Pixar) Osoba, która popełniła błąd, w przyszłości będzie o wiele bardziej zapobiegawcza i dokładna, jeśli da się jej drugą szansę. Oczywiście warto podkreślić, że chodzi o błąd, a nie świadome zaniedbanie, czy złą intencję. Kiedy pojawiają się problemy, zaufaj swoim ludziom i poproś ich o pomoc, a nie skupiaj się na szukaniu winnych.
- Adam Kubicki Co zrobić w sytuacji, kiedy twój współpracownik popełni błąd, czy zawali... Całość liczy znaków: 5157 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |