Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-12-13 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2018-12-14  

|<<

   

 >>|

2018-12-13  

<<<

>>>

 >>|

2018-12-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-12-13

Dz.U. nr: 4637

Agencie,
nie denerwuj się, że klient nie wie

W rozmowach z agentami można często usłyszeć, że choćby PIU, a generalnie też wszyscy ubezpieczyciele, powinni stale edukować klientów, tłumaczyć im, jak działają ubezpieczenia i w ogóle sprawić, by przychodzący do agenta klient o zawieranych umowach wiedział już wszystko.

No, może faktycznie byłoby wtedy agentom łatwiej. Tylko... po co wtedy klient miałby przychodzić do agenta? W wielu przypadkach wygodniej byłoby kliknąć kilka razy w jakąś stronę internetową...

Brokerzy już dawno zrozumieli tę prawdę i nie walczą o edukację klientów. Są przecież właśnie po to, by klientom ubezpieczenia tłumaczyć i dla klientów dobre ubezpieczenia pisać.

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Generalnie klient przychodzi do agenta z dwóch powodów. Po pierwsze - chce...

Całość liczy znaków: 3314


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.