Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-11-30 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2018-12-03  

|<<

   

 >>|

2018-11-30  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-11-29  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-11-30

Dz.U. nr: 4628

Partnerstwo i transparentność w działaniu

(Signal Iduna)

W dobie digitalizacji i dużej liczby agentów, którzy pracują głównie w komunikacji, sprzedaż życiówki jest trudna. Trzeba z nią aktywnie wyjść do klienta. Na rynku jest wiele firm, które realizują kampanie edukacyjne/reklamowe i to pewnie z dobrym skutkiem. Signal Iduna stara się szerzyć ideę sprzedaży ubezpieczeń wśród swoich partnerów. Z naszej perspektywy to oni są frontmenami. Oni budują potrzebę u klienta...

- Michał Cabaj, dyrektor Biura Sprzedaży Ubezpieczeń i Marketingu, Signal Iduna

 

Sedno działalności Signal Iduna to partnerstwo i transparenty przekaz....

Całość liczy znaków: 3200


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.