Przede wszystkim liczy się czas
Rozwiązania technologiczne stosowane w ERGO Hestii są innowacją w branży ubezpieczeniowej. Z mojej dziesięcioletniej perspektywy współpracy z ubezpieczycielem widzę, że ERGO Hestia zawsze była wiodącą firmą w zakresie rozwiązań informatycznych dla agentów i klientów. Nowoczesne narzędzia znacząco ułatwiają pracę z klientem, który w dzisiejszych czasach jest bardzo wymagający i oczekuje szybkiego rozwiązania swojej szkody. Uproszczona likwidacja szkód już wielokrotnie zaskoczyła zarówno mnie, jak i moich klientów. Byli zdumieni, ponieważ pieniądze znalazły się na ich koncie następnego dnia po zgłoszeniu szkody. Dzisiaj szybki dostęp do informacji jest bardzo cenny, a klient w zamian pozostaje lojalny i nie chce zmieniać ubezpieczyciela.
Sebastian Prajs, Poznań
Czas - najcenniejsze dobro
Zejście z utartych szlaków wymaga odwagi, która cechuje liderów. Jednym z nich z pewnością jest ERGO Hestia. Ograniczenie czasu trwania, automatyzacja oraz przejrzystość procesu likwidacji szkód niewątpliwie wpływają na pozytywny odbiór towarzystwa przez klientów. Dziś to właśnie czas stał się jednym z najcenniejszych dóbr jakie mamy i cieszę się, że ERGO Hestia to dostrzega.
Marcin Staśkowiak, Poznań
Partnerem cyklu jest Ergo Hestia.
Do sprawnego działania systemów informatycznych, w tym likwidacyjnych, potrzeba jeszcze jednego - perfekcyjnych danych. Każdy ubezpieczyciel to gigantyczny zbiór danych. Trzeba je uporządkować, scalić, zebrać. Też w odpowiedni sposób (czyli też chroniąc odpowiednio) udostępnić różnym częściom firmy. Fantastyczne wyzwanie!!!
Tylko drugi punkt: dane muszą być poprawne, rzetelne. Dane to waluta. Podrobione nie są warte nic, a nawet przynoszą szkody. A to już kolejne zadanie: budowa wspólnoty interesów ubezpieczyciela z klientem, z agentem...
Wtedy wszelkie procesy automatyzacyjne, wszelkie sztuczne inteligencje będą mogły służyć i klientowi, i również nam.. ubezpieczeniowcom.
Marcin Z. Broda
Redaktor naczelny
Zobacz firmy: Ergo Hestia
Artykuł: <<< 2018-11-23 >>>