Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-11-23 >>>

 

ERGO Hestia nowocześnie

 

Nawigacja

2018-11-26  

|<<

   

 >>|

2018-11-23  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-11-22  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-11-23

Dz.U. nr: 4623

Okiem agentów

(Ergo Hestia)

ERGO Hestia wdrażając innowacyjne rozwiązania technologiczne testuje je wcześniej we współpracy z agentami. To oni na co dzień pracują z klientami i najlepiej identyfikują potrzeby rynku ubezpieczeń. Na łamach dzisiejszego wydania publikujemy dwa komentarze dotyczące zmian w procesie likwidacji szkód ERGO Hestii. Zapraszamy do lektury.

 

Przede wszystkim liczy się czas

Rozwiązania technologiczne stosowane w ERGO Hestii są innowacją w branży ubezpieczeniowej. Z mojej dziesięcioletniej perspektywy współpracy z ubezpieczycielem widzę, że ERGO Hestia zawsze była wiodącą firmą w zakresie rozwiązań informatycznych dla agentów i klientów. Nowoczesne narzędzia znacząco ułatwiają pracę z klientem, który w dzisiejszych czasach jest bardzo wymagający i oczekuje szybkiego rozwiązania swojej szkody. Uproszczona likwidacja szkód już wielokrotnie zaskoczyła zarówno mnie, jak i moich klientów. Byli zdumieni, ponieważ pieniądze znalazły się na ich koncie następnego dnia po zgłoszeniu szkody. Dzisiaj szybki dostęp do informacji jest bardzo cenny, a klient w zamian pozostaje lojalny i nie chce zmieniać ubezpieczyciela.

Sebastian Prajs, Poznań



Czas - najcenniejsze dobro

Zejście z utartych szlaków wymaga odwagi, która cechuje liderów. Jednym z nich z pewnością jest ERGO Hestia. Ograniczenie czasu trwania, automatyzacja oraz przejrzystość procesu likwidacji szkód niewątpliwie wpływają na pozytywny odbiór towarzystwa przez klientów. Dziś to właśnie czas stał się jednym z najcenniejszych dóbr jakie mamy i cieszę się, że ERGO Hestia to dostrzega.

Marcin Staśkowiak, Poznań


Partnerem cyklu jest Ergo Hestia.





Do sprawnego działania systemów informatycznych, w tym likwidacyjnych, potrzeba jeszcze jednego - perfekcyjnych danych. Każdy ubezpieczyciel to gigantyczny zbiór danych. Trzeba je uporządkować, scalić, zebrać. Też w odpowiedni sposób (czyli też chroniąc odpowiednio) udostępnić różnym częściom firmy. Fantastyczne wyzwanie!!!

Tylko drugi punkt: dane muszą być poprawne, rzetelne. Dane to waluta. Podrobione nie są warte nic, a nawet przynoszą szkody. A to już kolejne zadanie: budowa wspólnoty interesów ubezpieczyciela z klientem, z agentem...

Wtedy wszelkie procesy automatyzacyjne, wszelkie sztuczne inteligencje będą mogły służyć i klientowi, i również nam.. ubezpieczeniowcom.

Marcin Z. Broda

Redaktor naczelny

 

Zobacz firmy: Ergo Hestia

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2018-11-23 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.