Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-11-21 >>>

 

ERGO Hestia nowocześnie

 

Nawigacja

2018-11-22  

|<<

   

 >>|

2018-11-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-11-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-11-21

Dz.U. nr: 4621

Wypłata odszkodowania już podczas zgłoszenia szkody

(Ergo Hestia)

Jak pokazują badania satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń, jakość likwidacji szkód jest kluczowa w utrzymaniu długotrwałych relacji z klientami. Ubezpieczeni oczekują szybkiej i płynnej obsługi. Osoby, których szkody zostały zlikwidowane w sposób uproszczony, są dwukrotnie bardziej zadowolone niż klienci, którzy przeszli standardowy proces likwidacji. Uproszczenie i ujednolicenie procesów likwidacji szkód jest możliwie dzięki automatyzacji i zaangażowaniu robotów.

 

Do tej pory wydawało się, że niemożliwe jest, aby móc zgłosić szkodę i uzyskać odszkodowanie już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. ERGO Hestia wdrożyła rozwiązanie, które dzięki integracji systemów umożliwia wyliczenie szkody w ciągu kilku minut.

"Zaawansowane algorytmy weryfikują, czy zgłaszana szkoda powinna zostać zlikwidowana w sposób uproszczony. Tego typu zgłoszenia mogą być rozwiązane już podczas pierwszej rozmowy. Innym czynnikiem decydującym o sposobie likwidacji jest wielkość zgłaszanej szkody" - mówi Damian Mihal, zastępca dyrektora ds. Obsługi Klienta i Agenta w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód ERGO Hestii. "Likwidator posiadający odpowiednie uprawnienia, przygotowuje kosztorys i podczas rozmowy potwierdza z klientem, czy zaproponowana kwota jest dla niego satysfakcjonująca. Odbywa się to na zasadzie zawarcia ugody podczas prowadzonej rozmowy. Po uzgodnieniu z klientem niezwłocznie następuje wypłata środków na jego konto" - dodaje Damian Mihal.

W przypadku braku akceptacji wskazanej kwoty istnieje możliwość tradycyjnej formy likwidacji, która w przypadku szkód komunikacyjnych uwzględnia oględziny lub skierowanie klienta do warsztatu współpracującego w ramach programu ERGO Hestia Pomoc 24.

Wykorzystując nowoczesne rozwiązania, ubezpieczyciel - oprócz zwiększenia satysfakcji klientów - oszczędza czas swoich pracowników oraz minimalizuje koszty procesu likwidacji.


Partnerem cyklu jest Ergo Hestia.




Śmiem twierdzić, że nawet jeśli klient spodziewał się propozycji nieco wyższej wypłaty, to perspektywa dłuższego czekania na te kilkadziesiąt złotych sprawi, że jednak zdecyduje się na trochę mniej, ale od razu.

No chyba że propozycja byłaby bardzo zaniżona. Z tym jednak - mam wrażenie - jest coraz lepiej. Przynajmniej niektórzy ubezpieczyciele już kurczowo nie trzymają się strategii, by wypłacać najmniej, jak to możliwe.

Anna Trzcińska



Archiwum:

ERGO Hestia nowocześnie

 

Zobacz firmy: Ergo Hestia

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2018-11-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.