Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-11-07 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2018-11-08  

|<<

   

 >>|

2018-11-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-11-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-11-07

Dz.U. nr: 4612

Kliencie, zrób sobie dobrze sam. I nam

Zawieranie umów na odległość pomiędzy konsumentem i podmiotem rynku finansowego nie oznacza wykluczenia pośrednika z procesu sprzedaży. Natomiast środki komunikacji elektronicznej mają tę właściwość, że umożliwiają dokonanie analizy potrzeb klienta (APK) i wypełnienie obowiązków informacyjnych w sposób naturalny dla nabywcy i bezpieczny dla oferenta. Innymi słowy, bez zbędnych formalności w postaci zbierania oświadczeń, które od niedawna towarzyszą bezpośredniej sprzedaży ubezpieczeń, tj. twarzą w twarz.

- Marek Wyszkowski, autor bloga PanMarek.pl - do usług zaufania w internecie

 

Chyba każdy, kto w ciągu ostatniego miesiąca miał okazję ubezpieczyć się,...

Całość liczy znaków: 4324


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.